Friday, January 28, 2011

aku suke lah ♥



hey!td pegi sekolah serious ngntok gile....tp wktu BI segar terus.hahah. harini aku ade buat oral.haha mmg takut gile.tp bile pg kat teacher and baca.x smpai separuh teacher suruh STOP.lps tuh die tnye soalan kat aku.aku buat pasal " THE INTERESTING PLACES IN SEOUL "
 then teacher tnye penah ke pegi seoul.haha aku  ckp  xpenah.dlm english lah.tp serious broken gile.mcm bru nk blajr.haha pastu sembang2 ngn die pasal pulau langkawi.haaha die lawak lah.tp kadang2 die cm hummmm  entah lah.hahaha nk SPM x baik mengate cikgu =P




ahhhhhhhhhhh! time agame sudah tibe!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahhaha aku ske sgt suke.hahah sbb pasal kahwin.x boring.td ckp pasal talak 3.kesian gile spe yg kne cerai talak 3..kalau  x ske sekali pon talak 1, 2 dh ar. kalau aku kne aku  xtaw lah mate aku nih ade lg ke x.hahaha yalah bile cerai mst nangis kn.apetah lg talak 3.hahhaha pastu sembang2 ngn wani pasal kahwin.die mmg expert psl tuh.hahaha die suruh jumpe die kalau ade masalah rumah tgga.aku takut klau jumpe die lgi berkecai nnt =P hehhehe but i love you wani.hahaha 



wahhhh!!!!!!! waktu ptg sudah tibe.ttbe je ade sms.die tnye ade rumah ke x.then die suruh pg keluar ambik brg ats kerete.keluar dgn rambut yg basah dh serabut.nmpk bekas merah bentuk love.dlm hati aku dh menjerit mcm org gile.tp still sabar je.tgok kat kertas die tulis.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! ade cookies sekali.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! rase cm nk lari marathon 500 kali! hahah (tipu sikit) anway kumao yobo! ur cookies is my fav food now.hehheheh aku rase  xdinner mlm nih pon xpe.kenyang mkn cookies <3 heheh

0 comments: